Friday, January 27, 2006

 

Dr. Livingstone, I presume?


Afgelopen woensdag ben ik (met pijn in het hart) met de nachtbus vetrokken uit Mendoza om de volgende dag na 20 uur bussen aan te komen in Bariloche. Bariloche, ook wel het Geneve van Argentinie genoemd (door mij dan), is een stad aan een meer met veel bergen eromheen. Het doet aan als een kruising tussen de Alpen en de Grand Canyon (voor zover ik dat van foto's ken). Fraaie natuur, en een hostal met een mooi uitzicht over het meer.

Maar een van de leukste dingen aan Bariloche is dat Pim Ruitenbeek hier toevallig deze week ook is. En ik kan uit zeer betrouwbare bron melden dat het erg goed gaat met el Pimo. Gisteren gezellig een biertje gedaan en even bijgekletst (deels in het Spaans uiteraard). Vanaovond gaan we het nog eens dunnetjes over doen. Erg grappig om een collega tegen te komen in dit deel van de wereld.

Omdat ik iets achter loop op schema en toch graag naar Foz de Iguazu wil, heb ik mijn plannen iets aangepast. Morgen vliegen naar El Calafate om de Perito Moreno te bekijken, en vervolgens donderdag vliegen naar Buenos Aires. Torres del Paine, dat op het oorspronkelijke lijstje van 8 stond, schiet er dus deze trip bij in. Ach, mooi excuus om nog eens te gaan. En verder heb ik een aanbod gekregen dat wel erg aanlokkelijk klinkt, namelijk Carnaval vieren in Rio. Maar dan moet ik Cuba laten schieten. Ik ben er dus nog niet uit, maar luxeproblemen, nietwaar? Wordt vervolgd....

Foto's zijn geupdate.

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?