Thursday, January 19, 2006

 

Halverwege

Het is zover: ik ben dus over de helft. Sinds mijn vertrek van Schiphol ben ik 59 dagen en een slordige 26.000 km verder (jaja). Nog ongeveeer 56 dagen te gaan. Het grappige is dat ik ook halverwege mijn To Do-lijstje ben: Spaans leren, Machu Picchu, Uyuni en Paaseiland zijn gedaan, en Perito Moreno, Torres del Paine, Buenos Aires en Cuba moeten nog. Ik denk trouwens dat er nog een 9e bijkomt, namelijk Foz de Iguazu. Het schijnt vanuit Buenos Aires heel makkelijk bereikbaar te zijn en iedereen die ik erover spreek is er erg enthousiast over. Dus. Het programma de komende weken: Santiago - Mendoza - Bariloche - El Calafate - Aguaplanes (of iets soortgelijks) - El Calafate - Buenos Aires - Iguazu - Buenos Aires - Havana. Klinkt goed, nietwaar?

Conclusies halverwege:
- Reizen stelt eigenlijk niet zoveel voor: alles komt altijd op z`n pootjes terecht
- Als ik terug ben ga ik sparen voor over 4 jaar
- Buiten de mensen mis ik verbazingwekkend weinig, ik snak naar een glas koude Hollandse melk
- Je zou zeggen dat ze hier wel raad weten met koffie, maar alles is Nescafè instant
- Alleen reizen is zelden alleen reizen; je komt altijd en overal mensen tegen
- Er bestaat een hoop interessants op deze wereld waar je totaal geen weet van hebt

De andere kant van het verhaal: met mijn budget zou iedereen het kunnen ;-)

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?