Friday, January 20, 2006

 

Nieuw Record!!

Heb ik ooit in het verleden 3 films in Pathé Arena achter elkaar gezien, vanuit Mendoza, Argentinië kan ik jullie het heugelijke nieuws brengen dat dit record gisteren door mij verpulverd is en nu staat op maar liefst vijf (5!) complete speelfilms op 1 dag. De geslaagde poging vond plaats in Hoyt´s Supercine, en hoewel de omstandigheden niet ideaal waren (het was best lekker weer en je krijgt op een gegeven moment toch honger) kon de poging als overtuigend worden omschreven. Op volgorde van toenemende aantrekkelijkheid betrof het de volgende films:

Doom - Film naar het computerspelletje en dat zegt genoeg. Om even warm te lopen best aardig.
Just like Heaven - Romantische vrouwenfilm over de liefde.
Crash - Goede film, maar niet aan te raden als je al depressief bent.
Grimm - Mooie beelden, typische Terry Gilliam-film.
Jarhead - Goede film.

En verder ben ik erachter gekomen dat `Lo que paso, paso` ook van de sympathieke PuertoRicaanse singer/songwriter Daddy Yankee is. Beide nummers zijn te vinden op zijn recente langspeler `En mi barrio` (`In me wijk´), waar ongetwijfeld nog meer succesvolle singles van zullen volgen.

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?