Monday, January 09, 2006

 

Uyuni, of hoe autopech best leuk kan zijn


Never before in the history of my autopech heb ik op zulke mooie plekken stilgestaan. De tour naar Uyuni was geweldig. De natuur is niet te geloven, de groep in de Jeep was erg leuk, en als klap op de vuurpijl begaf 2 keer een band het. De eerste dag de Salar, grote (100 bij 120 km) zoutvlaktes waar op plekken een klein laagje water op staat. Dat geeft een heel raar effect, zie daarvoor de foto´s. ´s Avonds geslapen in een hotel dat helemaal van zout gemaakt is. De twee dagen daarna van lago naar laguna gereden door een zeer afwisselend en schitterend landschap. Echt heel indrukwekkend. Ik had me er niet zoveel van voorgesteld, maar wederom een aanrader voor alle thuisblijvers. Moet ik wel zeggen dat we dikke mazzel met het weer hadden, want in de regen is het zeker minder leuk. Mijn verjaardag is in stijl gevierd: een heel basic hotel met slaapzalen bij Laguna Colorado. Uiteraard wel met een koud biertje (Salta, Argentijns, erg lekker) met mijn Jeepgenoten.

Vandaag het ticket voor overmorgen naar Santiago de Chile geregeld. Dus nu nog even een dagje niks in La Paz. Terug naar de studio in Hilversum.... (Foto´s geupdate)

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?